02155291070-1
9 / 10
از 17 کاربر

چاپ نوار چسب

چاپ نوار چسب یکی از محصولات پلاستیکی است که لازمۀ بسته بندی محصولات می باشد و امکان تبلیغات را برای شرکت ها و کارخانجات فراهم می کند. شرکت باران پلاست نیز با داشتن سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ تولید نایلون های صنعتی، توانسته به لیست محصولات شرکت، تولید انواع نوار چسب چاپ دار را بیفزاید. هدف از ارائه خدمات چاپ نوار چسب بحث تبلیغاتی و معرفی لوگو و عبارت تبلیغاتی شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ کالا می باشد. به همین دلیل بیش از گذشته سفارش چاپ چسب تبلیغاتی را توسط کارخانجات تولید کننده و عرضه کنندۀ کالاهای مختلف در سراسر کشور شاهد می باشیم.

چاپ نوار چسب تبلیغاتی

مسئله مهمی که در رابطه با چاپ چسب تبلیغاتی وجود دارد، قیمت چاپ نوار چسب می باشد. در همین راستا شاهد انواع چاپ نوار چسب کاغذی، نواری، برزنتی، کرتنی، پهن دار و نازک، لوگو و برند بر روی نوار و غیره می باشیم. به این ترتیب متناسب با نیاز و بودجه ای که در رابطه با بحث تبلیغاتی مجموعۀ خود قرار داده اید، می توانید سفارش چاپ چسب اختصاصی بر اساس نیاز کمپانی خود داشته باشید.

از مهمترین ویژگی های چاپ نوار چسب پهن، قیمت مناسب، تنوع محصولات، امکان سفارشی بودن آن اشاره کرد. در نتیجه ارگان های مختلف متناسب با نیاز از خدمات چاپ چسب پهن به منظور تبلیغات و معرفی مجموعه استفاده می کنند.

چاپ نوار چسب

سفارش چاپ نوار چسب یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی است که امروزه اکثر شرکت ها از این فرصت ایده آل استفاده می کنند. کاربرد نوار چسب پهن برای بسته بندی کالاهای مختلف می باشد. از این رو با چاپ لوگو و نام شرکت تولید کنندۀ کالا بر روی نوار چسب به سهولت می توان تبلیغات گسترده و ارزان انجام داد. به همین علت است که اکثر شرکت ها و کارخانجات تولیدکننده متناسب با نوع فعالیتی که دارند، از مزایای نوار چسب تبلیغاتی استفاده می کنند و سفارش چاپ نوار چسب در لیست محصولات تبلیغاتی و ملزومات اساسی آنها وجود دارد.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از کمپانی های معتبر تولیدی است که از سال 1367 توانسته حجم بالایی از تقاضای تولید نایلون بسته بندی صنعتی بازار را تأمین کند. این مجموعه همچنین با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته قادر به ارائه خدمات چاپ نوار چسب سفارشی و اختصاصی به مشتریان نیز می باشد. از این رو اگر شما یک مجموعۀ تولیدکنندۀ بزرگ در بازار داخل و خارج هستید، می توانید برای بسته بندی محصولات و کارتن ها از مزایای نوار چسب چاپدار بهره مند شوید. این نوع نوارچسب به شما کمک می کند که بتوانید نام، لوگو و عبارت شعار شرکت را بر روی نوار چسب چاپ نمائید و علاوه بر کاربرد بسته بندی، برای تبلیغات نیز از آن استفاده کنید.

چاپ چسب اختصاصی

خرید و فروش نوار چسب را در لوازم التحریری ها می توان مشاهده نمود ولی مسئله ای که شرکت های تولیدکننده با آن روبرو هستند، بهره مندی از جنبۀ تبلیغاتی چاپ نوار چسب اختصاصی است. در این صورت شما علاوه بر اینکه از نوار چسب برای بسته بندی کارتن استفاده می کنید. بلکه از آن برای معرفی مجموعۀ خود نیز استفاده خواهید نمود و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه می باشد و حالت شکیل تری به کالای شما می دهد.

چاپ نوار چسب

چاپ چسب اختصاصی علاوه بر سفارش بر روی نوار چسب هایی با اندازه های مختلف، از مقاومت بالا همچون سایر نوار چسب ها برخوردار می باشد. شرکت باران پلاست با سال ها کسب تجربه و برخورداری از تجهیزات مدرن، قادر به ارائه خدمات چاپ نوار چسب تبلیغاتی سفارشی متناسب با نیاز مشتریان می باشد و قادر به دریافت سفارش اینترنتی و همچنین ارسال به سراسر کشور می باشد. بنابراین می توانید تجربۀ خرید اینترنتی تضمینی انواع نوار چسب پهن را در اندازه های مختلف و رنگبندی های متنوع داشته باشید.

فروش نوار چسب توسط کلیۀ مغازه ها و فروشگاه ها صورت می گیرد ولی برای کارخانجات و شرکت ها بهتر است خرید نوار چسب چاپدار را متناسب با نام و لوگوی شرکت داشته باشند. در این صورت علاوه بر اینکه می توانند برای بسته بندی کارتن ها و نایلون ها از خاصیت نوار چسب استفاده کنند، با چاپ لوگو و نام شرکت بر روی نوار چسب می توانند اعتبار شرکت را بیش از پیش افزایش دهند.

قیمت چاپ انواع نوار چسب

قیمت چاپ نوار چسب بستگی به ابعاد نوار چسب و همچنین نام لوگو، رنگبندی چاپ و نوار چسب دارد. بنابراین به سهولت نمی توان نرخ ثابتی را در رابطه با قیمت نوار چسب چاپدار بیان کرد. برای اطلاع از قیمت چاپ انواع نوار چسب باید نوشتۀ سفارشی خود را با نوع چسبی که مد نظر دارید برای شرکت باران پلاست ارسال کنید، سپس شرکت با بررسی دقیق به شما می تواند لیست قیمت چاپ انواع نوار چسب سفارشی را بیان می کند.

اگر شما جزء کارخانجات و شرکت های تولیدی کوچک و یا بزرگ هستید، خرید نوار چسب چاپدار که جنبۀ تبلیغاتی نیز دارد، بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد، علاوه بر آنکه پرستیژ و اعتبار مجموعۀ شما را بیشتر می کند. نوار چسب به عنوان یکی از کاربردی ترین ملزومات بسته بندی می باشد و خریداری که کالاهای شما را دریافت می کند، به طور قطع یقین به نحوۀ بسته بندی و مندرجات درج شده و چاپ شده بر روی نوار چسب تبلیغاتی شما توجه می کند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر شرکت و مجموعۀ تولیدی تازه کار و یا با سابقه هستید از مزایای چاپ نوار چسب اختصاصی تبلیغاتی استفاده نمائید. ممکن است نسبت به نوار چسب معمولی گران باشد ولی ارزش و اعتبار کاری شما را چندین برابر می کند.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :