02155291070-1
9 / 10
از 37 کاربر

کیسه حباب دار

کیسه نایلون حبابدار یکی از سبک های رایج تولید سلفون های صنعتی است که به منظور بسته بندی کالاهای حساس و شکستنی به کار برده می شود. شرکت باران پلاست یکی از برترین مجموعه های تولیدی نانواع نایلون صنعتی است که به منظور امور بسته بندی به کار برده می شوند. مهمترین قسمت تولید کالا، نحوه و کیفیت بسته بندی محصولات مطرح می باشد. از این رو شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک تلاش نمودند با تولید کیسه و رول نایلون حبابدار در کنار نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و غیره بهترین و کاربردی ترین نوع بسته بندی شکیل را عرضه کنند.

تولید انواع کیسه حبابدار

تولید انواع کیسه حباب دار نیز به دلیل ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف در سطح جهان صورت می گیرد. کیسه حبابدار همان پلاستیک حبابدار است که به صورت کیسه ای در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند که بتوان به سهولت کالاها را داخل آنها قرار دهند. این نوع نایلون یکی از پلاستیک های بسته بندی محبوب است که از زمان کودکی عموم مردم با آن خاطره دارند که با ترکاندن حباب های آن حس لذت بخشی به کودکان می بخشید، اما همانطور که می دانید در طراحی و تولید کیسه حباب دار کیسه ای و رولی دلیلی نهفته است که مرتبط با خاصیت ضربه گیری این نوع نایلون می باشد.

از گذشته تا کنون همچنان شاهد تولید و عرضۀ انواع کیسه نایلون حباب دار در اندازه های مختلف می باشیم که همواره تلاش بر بهبود کیفیت تولید این نوع پلاستیک بسته بندی دارند. کیسه حباب دار ضربه گیر به دلیل برخورداری از حباب های هوا که در لایه های این پلاستیک تعبیه شده است، مورد استقبال قرار گرفته می شوند و بسیار کاربردی هستند.

مهمترین کاربرد کیسه و رول نایلون حبابدار را می توانید در بسته بندی ظروف شکستنی، تجهیزات الکترونیکی حساس کامپیوتری، برقی، آزمایشگاهی، پزشکی، لوسترسازی، خودروسازی، مبلمان سازی، تجهیزات دکوراتیو و ... در ابعاد مختلف مشاهده کنید.

شرکت باران پلاست، از جمله تولیدکنندگان معتبر و با سابقه ای بیش از 30 سال فعالیت مداوم، توانسته بر تنوع تولید و فروش نایلون های صنعتی مجموعۀ خود بیفزاید و بتوانیم شاهد پخش انواع کیسه حبابدار بسته بندی ضربه گیر در سراسر کشور باشیم.

فروش کاور نایلون حبابدار مخصوص بسته بندی

فروش کاور نایلون حبابدار مخصوص بسته بندی قطعات ریز و درشت می باشد. البته متناسب با ابعاد و جنس کالاها می توانید از کیسه حبابدار دو بعدی و یا سه بعدی استفاده نمائید. داشتن حباب هوا در داخل این نوع کیسه های بسته بندی، مانع از ورود فشار به کالاها می شود و بدین وسیله از صدمه دیدن و شکستگی آنها جلوگیری می شود. تولید و فروش کیسه نایلون حباب دار به صورت یک سر دوخت، دو سر دوخت و یا سه بعدی و کعبی شکل می باشند.

بنابراین بر اساس اجناس مختلف به سهولت می توان مناسب ترین و کاربردی ترین مدل کاور نایلون حبابدار بسته بندی را خریداری و استفاده نمود. توجه به این فاکتورها بسیار حائز اهمیت است و همواره تلاش می شود بهترین نوع بسته بندی را متناسب با حساسیت اجناس خریداری نمود که بتوان آنها را سالم نگه داشت. در ضمن نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر شکل ظاهری کالا و موجب افزایش ارزش و بهای آن می شود.

سفارش اینترنتی انواع کیسه حباب دار

امروزه بیش از گذشته شرکت ها و عموم مردم تمایل به خرید اینترنتی محصولات مختلف پیدا کرده اند. در همین راستا شرکت های تولید کننده پلاستیک صنعتی نیز تلاش کرده اند که شرایط عرضۀ محصولات مجموعۀ خود را با موقعیت حال حاضر نزدیک کنند. از این رو شرکت باران پلاست که سال های طولانی از آغاز فعالیت تولید و پخش سلفون های بسته بندی صنعتی آن می گذرد، توانسته با راه اندازی وب سایت رسمی باران پلاست، پاسخگوی سفارشات اینترنتی کیسه حباب دار و سایر محصولات پلاستیکی بسته بندی صنعتی مجموعۀ خود با قیمت ارزان و تحویل سریع باشد.

در واقع توجه به نیاز بازار و تقاضا یکی از عوامل مهم موفقیت شرکت های تولیدی در صنایع مختلف می باشد.

خرید انواع کیسه حباب دار و کاربرد آنها

خرید و فروش کیسه حبابدار تا کنون توانسته در صنایع بسته بندی تحول بزرگی بوجود آورد و مانع از تحمیل خسارت های سنگین به شرکت های عرضه کنندۀ کالاهای حساس و شکستنی شود. به عنوان مثال امروزه شاهد فروش هارد کامپیوتر و سایر قطعات الکترونیکی با کیسه حباب دار می باشیم، که بدین وسیله توانسته اند از ضربات ناگهانی که حین حمل و نقل ممکن است به دستگاه وارد شود، جلوگیری کنند.

از دیگر کاربردهای کیسه حبابدار سه بعدی می توان به بسته بندی مبلمان، درب های ضد سرقت، قطعات صنعتی، تجهیزات و لوازم خانگی، دستگاه های حساس پزشکی، تجهیزات دکوراتیو چوبی و فلزی، سرویس خواب و ... اشاره کرد. در واقع ابعاد کاور حبابدار سه بعدی بزرگ تر از کیسه حبابدار دو بعدی است و برای قطعات کوچکتر و ساده تر به کار برده می شوند.

قیمت کیسه نایلون حبابدار

قیمت کیسه حبابدار به ابعاد، اندازه حباب نایلون، ضخامت و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک بستگی دارد. بنابراین متناسب با اندازۀ اجناس می توان مناسب ترین سایز و مدل کاور نایلون حبابدار را خریداری نمود. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید کیسه حبابدار ارزان وجود دارد، این است که بتوانید از طریق شرکت تولید کنندۀ نایلون های بسته بندی صنعتی، پلاستیک مورد نظر خود را خریداری کنید.

شرکت باران پلاست نیز از جمله شرکت های تولید کنندۀ کیسه و رول نایلون ضربه گیر در سراسر کشور می باشد و امکان خرید پلاستیک حبابدار ارزان را به صورت اینترنتی برای مشتریان فراهم نموده است. 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :