02155291070-1
9 / 10
از 12 کاربر

نايلون فنداسیون

نایلون فنداسیون از دیگر پلاستیک های صنعتی است که برای مصارف خاص مورد استفاده قرار گرفته می شود که در این مقاله قصد اشاره به این موضوع را داریم. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح، با فعالیت 32 ساله در حوزۀ تولید و پخش انواع پلاستیک صنعتی در تهران آغاز نموده و هم اکنون توانسته با راه اندازی وب سایت رسمی باران پلاست، عرضۀ محصولات مجموعۀ خود را در سراسر کشور گسترش دهد. در همین راستا برای خرید نایلون فنداسیون یا همان نایلون شناژ می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ویژگی های نایلون فنداسیون

پلاستیک فنداسیون با اسامی نایلون پی، نایلون شناور و نایلون بتن ریزی نیز نام برده می شود. از ویژگی های ظاهری این نوع نایلون می توان به رنگ مشکی آن اشاره کرد که البته امکان تولید نایلون فنداسیون در رنگبندی های دیگر نیز امکان پذیر می باشد. کاربرد اصلی نایلون فنداسیون برای ممانعت از نشتی آب سیمان به سطح زمین می باشد که در داخل قالب پی ساختمان به کار برده می شوند. البته برای مصارف دیگری نیز در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

پلاستیک به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف می باشد. با توجه به افزایش حجم تقاضا، تولید کننده نایلون های صنعتی همواره در تلاش هستند که بتوانند با بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری با کیفیت اقدام به تولید نایلون های فنداسیون و سایر پلاستیک های عریض و بسته بندی نمایند که بتوانند شرایط مناسبی برای بهبود کیفیت محصولات تولید شده فراهم آورند.

نايلون شناژ

تولیدی نایلون شناژ

تولیدی نایلون شناژ به منظور اجرای پروژه های ساختمانی و بتن ریزی فنداسیون صورت می گیرد. در واقع نایلون شناژ همان نایلون فنداسیون یا نایلون بتن ریزی است که با هدف جلوگیری از خروج آب بتن و ریزش خاک در پروژه های ساختمانی به کار برده می شوند. در همین راستا شاهد رونق خرید و فروش نایلون فنداسیون در بازار می باشیم.

برای خرید نایلون فنداسیون با رنگ مشکی و سایز و ضخامت استاندارد می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل نمائید. این مجموعه با داشتن سابقۀ طولانی مدت قادر به عرضۀ عمدۀ نایلون شناژ یا همان پلاستیک فنداسیون با قیمت ارزان و کیفیت بالا به مشتریان گرامی می باشد.

فروش نایلون فنداسیون

تولیدی نایلون شناژ و فروش نایلون فنداسیون به صورت رولی است که معمولاً عرض های تولیدی این نوع پلاستیک برابر با 40، 50، 60 و بیشتر می باشد که متناسب با نیاز مشتریان، امکان تولید و فروش نایلون فنداسیون سفارشی با سایز دلخواه فراهم می باشد.

نیاز به ذکر است که کاربرد پلاستیک فنداسیون را می توان در مصارف ساخت سقف کامپوزیت مشاهده نمود که با هدف درز بندی بر روی ورق های فلزی تعبیه شده در زیر بتن کف سقف به کار برده می شوند. به طور کلی نایلون بتن ریزی برای مصارف ساخت و ساز ساختمان به کار برده می شود و کاربرد آن می تواند به میزان قابل توجهی کیفیت بتن ریزی ساختمان را بهبود بخشید.

شرکت باران پلاست با راه اندازی تولیدی نایلون شناژ قادر به تولید پلاستیک فنداسیون در تمام ابعاد و استفاده از مواد اولیۀ درجه یک، دو و سه می باشد. لازم به ذکر است که کاربرد عموم و رایج صنعت گران، خرید نایلون فنداسیون با مواد اولیۀ درجه 2 و 3 می باشد که البته با نیاز مشتریان، قادر به تولید پلاستیک پی با مواد اولیۀ درجه 1 می باشند.

نايلون شناژ

فروش نایلون بتن ریزی

شرکت باران پلاست، دارای یکی از بزرگ ترین تولیدی نایلون شناژ در کشور می باشد که قادر به فروش نایلون بتن ریزی با سایز آمادۀ شرکتی و همچنین سفارشی می باشد.

عمدۀ کاربرد نایلون فنداسیون، همانطور که از نام آن مشخص است، برای مصارف بتن ریزی فنداسیون است که محل قرارگیری پلاستیک بتن ریزی در جداره های عمودی فنداسیون است. بدین وسیله بتوانند از خارج شدن آب به کار رفته در بتن به بیرون جلوگیری کنند. همچنین با خرید نایلون بتن ریزی و استفاده از آن می توان از ورود خاک های ریزشی کنار جدارۀ گود به درون فنداسیون ممانعت نمود و بتوان کیفیت اولیۀ مواد فنداسیون را حفظ کرد.

با استفادۀ به موقع از نایلون های فنداسیون می توان کیفیت فنداسیون بندی ساختمان را حفظ کرد. فروش و کاربرد نایلون شناژ در سراسر جهان برای مصارف ساخت و ساز به چشم می خورد. بنابراین در ایران نیز مجریان سازه های ساختمانی و صنایع مختلف متناسب با نیاز می توانند از ویژگی های پلاستیک فنداسیون برای جلوگیری از هم پاشی اجزای مواد مخلوط شده استفاده کنند.

نايلون شناژ

قیمت نایلون فنداسیون

قیمت نایلون فنداسیون به کیفیت تولیدی نایلون شناژ و سایز رول فروشی بستگی دارد. بنابراین صنایع مختلف می توانند متناسب با نیازی که از این نوع نایلون دارند، پلاستیک فنداسیون را با قیمت ارزان و کیفیت عالی سفارش دهند.

شرکت باران پلاست جزء یکی از بزرگ ترین تولید کنندۀ نایلون فنداسیون و بتن ریزی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه تولیدی نایلون شناژ را در سه دسته بندی مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می کند. نیاز به یادآوری است که امکان خرید نایلون فنداسیون سفارشی با متراژ و مواد اولیۀ درجه یک و رنگبندی مختلف برای متقاضیان این نوع پلاستیک فراهم می باشد.

از مهمترین ویژگی های تولیدات باران پلاست می توان به تولید پلاستیک های صنعتی با مواد اولیۀ درجه یک، ارسال در سر تا سر کشور، خرید بی واسطه از شرکت، خرید اینترنتی به صورت کاملاً تضمین شده، تضمین کیفیت محصولات تولیدی و قیمت ارزان محصولات پلاستیکی که نایلون فنداسیون، انواع نایلون بسته بندی و غیره را شامل می شود.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :